Välkommen till vårt bokningssystem portal PensionHotel i Palava. Varje region har en annan karaktär och villkor vandring och andra möjligheter till lärande och detektion av naturlig skönhet och arv. Denna region Palava erbjuder en rad olika camping alternativ. Det finns olika boendeanläggningar såsom lyx camping, billiga camping, bad camping, sommarläger, nattlägret, läger för barn, vintercamping, året runt campingplatser, områden för camping, husvagnscamping, etc. Dessa läger erbjuda sina tjänster och tillåta människor att njuta av en trevlig semester i naturen Palava.
| ATC FREE STAR Strachotin **** 692 01 Strachotín Jihomoravský Kategori: Camp ![]() ![]() ![]()
| Min.-max. kapacitet: 60
Djur: Ja |
Ø Pris: Person/natt +intet 14 kr 40 CZK | ![]() |
| Autokemp ATC Merkur Pasohlávky **** 691 22 Pasohlávky Jihomoravský Kategori: Camp ![]() ![]() ![]()
| Min.-max. kapacitet:
Ø Pris: Person/natt +intet 18 kr 50 CZK | ![]() |
| Autocamp Unicamp, s.r.o. 691 04 Přítluky Jihomoravský Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet: 156
Ø Pris: Holiday house/natt +intet 228 kr 650 CZK | ![]() |
| Autokemping Břeclav 690 02 Břeclav Jihomoravský Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet:
Djur: Nej |
Ø Pris: Person/natt +intet 12 kr 35 CZK | ![]() |
| Camp Pálava - Nové Mlýny 692 01 Nové Mlýny Jihomoravský Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet: 30
Ø Pris: Person/natt +intet 11 kr 30 CZK | ![]() |
| Camp Boende Pálava 693 01 Strachotín Jihomoravský Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet: 5
Ø Pris: Person/natt +intet 88 kr 250 CZK | ![]() |
| Kemp Alois Zápeca 691 22 Pasohlávky Jihomoravský Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet:
Ø Pris: Person/natt +intet 53 kr 150 CZK | ![]() |
| Kemp Mars 691 67 Šakvice Jihomoravský Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet:
Ø Pris: Holiday house/natt +intet 158 kr 450 CZK | ![]() |
| Tábořiště Mušov 691 22 Pasohlávky Jihomoravský Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet:
Ø Pris: Person/natt +intet 18 kr 50 CZK | ![]() |
| Chatová osada Pohádka Šafov 671 06 Šafov Jihomoravský Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet: 76
Ø Pris: Person/natt +intet 32 kr 90 CZK | ![]() |
Palava lägret Palava campingplatser, campingplatser, campingplatser RV, parker rv, RV camping, strand camping, sommarläger, bästa läger, bästa camping, Camp Rock, Boot Camp, dag läger, band camp, barn läger, RV campingplatser Palava, KOA campingplatser, läger jobb, husvagnsparkering, vetenskap läger, campingsemester, camping recept, året om läger, sommar, vinter, vinter camping, flickor läger, äventyr läger, ungdomsläger Palava, musikläger, Camp spel, naken läger, nudist läger, vandring camping, berg läger, familjecamping, läger för familjer, motocamp Palava