Välkommen till vårt bokningssystem portal PensionHotel i Podunajská nížina. Varje region har en annan karaktär och villkor vandring och andra möjligheter till lärande och detektion av naturlig skönhet och arv. Denna region Podunajská nížina erbjuder en rad olika camping alternativ. Det finns olika boendeanläggningar såsom lyx camping, billiga camping, bad camping, sommarläger, nattlägret, läger för barn, vintercamping, året runt campingplatser, områden för camping, husvagnscamping, etc. Dessa läger erbjuda sina tjänster och tillåta människor att njuta av en trevlig semester i naturen Podunajská nížina.
| Rekreační areál Dunajská Streda 929 01 Dunajská Streda Trnava / Tyrnau Kategori: Camp ![]()
| Min.-max. kapacitet:
Djur: Nej |
Ø Pris: | ![]() |
| ATC Diakovce Horné Saliby 925 81 Diakovce Nitra / Neutra Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet:
| ATC Divín (Unidos-Stav) 985 52 Divín Banská Bystrica / Neusohl Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet:
| Autocamp Zlaté piesky 821 04 Bratislava 2 Bratislavský / Pressburger Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet:
Djur: Ja |
Ø Pris: Person/natt +intet 28 kr 3 EUR | ![]() |
| Autocamping Andy 943 60 Štúrovo-Nána Nitra / Neutra Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet:
Ø Pris: Person/natt +intet 37 kr 4 EUR | ![]() |
| Autocamping Caravan 903 01 Senec Bratislavský / Pressburger Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet:
| Autocamping U Laštoviček 925 26 Reca Bratislavský / Pressburger Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet:
Ø Pris: Holiday house/natt +intet 126 kr 14 EUR | ![]() |
| Autokemp Rudava 908 74 Malé Leváre Bratislavský / Pressburger Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet:
Ø Pris: Person/natt +intet 8 kr 1 EUR | ![]() |
| Autokemp Topoľníky 930 11 Topoľníky Trnava / Tyrnau Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet:
| Autokemping u hotelu PANORÁMA 945 01 Komárno 1 Nitra / Neutra Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet:
| Camping CARP PARADISE 946 14 Zemianska Olča Nitra / Neutra Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet:
| Oáza Camping 941 21 Komoča Nitra / Neutra Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet:
Ø Pris: Person/natt +intet 20 kr 2 EUR | ![]() |
| Rekreační zařízení Margita a Ilona 934 01 Levice 1 Nitra / Neutra Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet:
Ø Pris: Person/natt +intet 6 kr 1 EUR | ![]() |
| Boende kemp Bartaloš 925 21 Sládkovičovo Trnava / Tyrnau Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet:
| Chatová osada Senec 903 01 Senec Bratislavský / Pressburger Kategori: Camp | Min.-max. kapacitet:
Podunajská nížina lägret Podunajská nížina campingplatser, campingplatser, campingplatser RV, parker rv, RV camping, strand camping, sommarläger, bästa läger, bästa camping, Camp Rock, Boot Camp, dag läger, band camp, barn läger, RV campingplatser Podunajská nížina, KOA campingplatser, läger jobb, husvagnsparkering, vetenskap läger, campingsemester, camping recept, året om läger, sommar, vinter, vinter camping, flickor läger, äventyr läger, ungdomsläger Podunajská nížina, musikläger, Camp spel, naken läger, nudist läger, vandring camping, berg läger, familjecamping, läger för familjer, motocamp Podunajská nížina